newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Astra OPC Z20LEH


19.02.2011
MGI 3o Στάδιο:
328.3 Ίπποι & 50.2 Kgm Ροπή!
Προγραμματισμός ECU, MGI Intercooler KIT, Full Exhaust 76mm & Φιλτροχοάνη Greddy Airinx
Δυναμομέτρηση Opel Astra OPC Z20LEH
 
Η δύναμομέτρηση εγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS).
Η μέτρηση έγινε με θερμοκρασία περιβάλλοντος 20.5 βαθμών κελσίου, ατμοσφαιρική πίεση αέρος 1002.0 hPa και σχετική υγρασία 76.9%

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Stock Κινητήρας Opel Astra OPC / VXR Z20LEH - 2000cc

  • Custom Χαρτογράφηση ECU πάνω στο Δυναμόμετρο

  • Custom Launch Control

  • MGI Motorsport Front Mount Intercooler

  • Full Σωληνώσεις Αλουμινίου και Κολλάρα Σιλικόνης
  • Εισαγωγή Αέρα Greddy Airinx
  • Full Turboback Διαμέτρου 76mm με Sport Καταλύτη 100cpsi
  • Βενζίνη Πρατηρίου 100RON




  • Η κύρια επιθυμία του ιδιοκτήτη είναι ο κινητήρας ν’ αποδίδει αξιόπιστα υψηλά νούμερα ιπποδύναμης και ροπής μόνο με περιφερειακές επεμβάσεις.
    Έχοντας την δυνατότητα να κάνουμε ακριβής μελέτη σχετικά με το hardware αλλά και να προσαρμόσουμε τις ρυθμίσεις της ECU αναλόγως, προτάθηκε το συγκεκριμένο set up για να καλύψει στον απόλυτο βαθμό τις απαιτήσεις του πελάτη μας.

    Για να επιτύχουμε την μέγιστη αξιόπιστη ιπποδύναμη που μπορεί να παρέχει ο stock συμπιεστής πρέπει να βελτιωθεί η ογκομετρική ικανότητα του κινητήρα τόσο από την πλευρά της εισαγωγής όσο και της εξαγωγής.

    Από την πλευρά της εισαγωγής τοποθετήθηκε το MGI Front Mount Intercooler KIT μαζί με την φιλτροχοάνη Greddy Airinx, με τον συμπιεστή να παρέχει την απαιτούμενη μάζα αέρος για την ισχύ των 330 ίππων με τον ελάχιστο δυνατό λόγο πίεσης.
    Η μελέτη που έχουμε κάνει σχετικά με την ογκομετρική ικανότητα της stock κυλινδροκεφαλής δείχνει ότι ο υπάρχων στροβιλοσυμπιεστής μπορεί ν’ αποδώσει την ισχύ των 330 ίππων σε αξιόπιστο λόγο πίεσης (μόλις 2.23) χωρίς να χρειάζεται καμία επιπλέον ογκομετρική βελτίωση (π.χ. εκκεντροφόροι, πολλαπλή εισαγωγής, σώμα πεταλούδας γκαζιού κτλ)

    Από την πλευρά της εξαγωγής για την βελτίωση της ογκομετρίας χρησιμοποιήθηκε η ολόσωμη ελεύθερη εξάτμιση διαμέτρου 76mm με sport καταλύτη 100cpsi.

    Στις υψηλές στροφές ο υπερσυμπιεστής λειτουργεί στο μέγιστο της απόδοσης του με σταθερή πίεση 1.2 bar. Σε αυτή την πίεση η Κ04 του Astra OPC προσδίδει την μέγιστη αποδοτική παροχή χωρίς υπέρθερμο αέρα αλλά και οι στροφές του άξονα της να βρίσκονται εντός ορίων του κατασκευαστή διατηρώντας την αξιοπιστία σε υψηλά standards.

    Οπότε ο στόχος επετεύχθη με τον πλέον πιο οικονομοτεχνικό τρόπο!

    Σχόλια και Παρατηρήσεις :



    Παρατηρούμε ότι με την σταδιακή αύξηση της ροπής στις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας αποδίδει 310 Hp μόλις από τις 4800 σ.α.λ. και βρίσκεται σταθερά πάνω από τους 320 Ίππους από τις 5000σ.α.λ. έως και λίγο πριν τον κόφτη στροφών με τοπικό μέγιστο το αξιοσημείωτο μέγεθος των 328.3 Ίππων μόλις στις 5800 σ.α.λ.!

    Η ασφαλής αναλογία αέρος καυσίμου AFR=10.8:1 διατηρεί τόσο την θερμοκρασία στην εξαγωγή, όσο την θερμοκρασία στην καύση χαμηλή και σε ασφαλή επίπεδα, γεγονός που το μαρτυράει και η αντικροτικότητα που αγγίζει το τέλειο σε όλο το φάσμα των στροφών.

    Astra OPC Πάνω στο Δυναμόμετρο

    Image Hosted by ImageShack.us

    Astra OPC Πάνω στο Δυναμόμετρο



    Με μεγάλη μας χαρά λοιπόν ο στόχος επετεύχθη μόλις με βενζίνη πρατηρίου 100RON.

    Πάντοτε με την ποιότητα της MGI Motorsport!
    back top