newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Astra GTC Turbo Z16LET


11.03.2011
MGI 1ο Στάδιο (ECO):
217.6 Ίπποι & 27 Kgm Ροπή!
Καύσιμο 95RON!
Πρoγραμματισμός ECU & Downpipe
Δυναμομέτρηση Opel Astra GTC Turbo Z16LET
 
Η δύναμομέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS), με θερμοκρασία περιβάλλοντος 21.3 C και βαρομετρική πίεση 1017.0 hPa.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
  • Κινητήρας Opel Astra Turbo Z16LET - 1600cc
  • Προγραμματισμός / Χαρτογράφηση ECU
  • Downpipe
  • Καύσιμο 95RON

    Μέσω του custom προγραμματισμού η ροπή προσαρμόστηκε στα 27 kgm σε όλο το φάσμα των στροφών, έως το σημείο της μέγιστης ιπποδύναμης, με τον κινητήρα να λειτουργεί σταθερά με 1 bar χωρίς overboost. Η αντικατάσταση του εργοστασιακού προκαταλύτη με decat downpipe βελτίωσε την ογκομετρική ικανότητα του κινητήρα λόγω του ελαττωμένου backpressure στην εξαγωγή με ταυτόχρονα ταχύτερο spool του εργοστασιακού υπερσυμπιεστή K03 αλλά και λιγότερη καταπόνηση καθώς η λειτουργεί σε χαμηλότερο λόγο πίεσης καυσαερίων.

    Η μεγάλη διόρθωση του δυναμόμετρου οφείλεται στην μεγάλη θερμοκρασία εισερχομένου αέρα εισαγωγής που δημιουργείται από το εργοστασιακό side mount intercooler. Επόμενο στάδιο η τοποθέτηση MGI Motorsport Front Mount Intercooler για πολύ μικρότερη θερμοκρασία εισαγωγής αέρα, καλύτερη οικονομία καυσίμου και απόδοση της ίδιας ιπποδύναμης σε ακόμα χαμηλότερη πίεση.



    Πάντοτε με την Ποιότητα και την Αξιοπιστία της MGI Motorsport!
back top