newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Συγκριτική Μέτρηση Opel Astra J Sports Tourer Turbo 1.4T A14NET


09.11.2011
MGI 1ο Στάδιο:
+ 20% Περισσότερη Ισχύς!

Custom Πρoγραμματισμός ECU
Συγκριτική Μέτρηση  Opel Astra J Sports Tourer Turbo 1.4T A14NET
 

Η μέτρηση έγινε χρησιμοποιώντας τις ενδείξεις της θύρας OBDIΙ με 4η σχέση μετάδοσης και σε οδόστρωμα με μηδενική κλίση.

Οι παράμετροι που μετρήθηκαν είναι πλην τοις άλλοις η πίεση στην εισαγωγή αλλά και η μάζα του εισερχόμενου αέρα. Η πίεση στην εισαγωγή μετρήθηκε μέσω του αισθητήρα υπερπλήρωσης και η μάζα του εισερχόμενου αέρα μέσω του μετρητή ροής αέρα (MAF).

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας Astra J Sports Tourer A14NET
  • Custom ECU Reflash

Τα απότελέσματα είναι εντυπωσιαστικά όσο αφορά την extra ροή αέρα αλλά και την διατήρηση της πίεσης με 1.1 bar στον κόφτη στροφών έναντι 0.75 bar του εργοστασιακού προγράμματος.
Ομοίως στην εισαγωγή η μάζα του εισερχόμενου αέρα είναι 130 g/s έναντι 110 g/s του εργοσταστιακού software.

Συγκριτική Μέτρηση Πίεσης στην Εισαγωγή - OEM Λογισμικό vs MGI 1st stage




Συγκριτική Μέτρηση Μάζας Αέρος - OEM Λογισμικό vs MGI 1st stage





Opel Astra J Sports Tourer




Opel Astra J Sports Tourer




Μηχανοστάσιο Opel Astra J Sports Tourer



Οπως φαίνεται ξεκάθαρα και στα logs τόσο η πίεση στην εισαγωγή όσο και η μάζα του εισερχόμενου αέρα είναι αισθητά αυξημένες σε σχέση με το εργοστασιακό λογισμικό του αυτοκινήτου. Με το τελευταίο update λοιπόν εκτιμάται ότι με την συγκεκριμένη πίεση και παροχή αέρα ο κινητήρας θα ξεπεράσει του 170 Ίππους!

Ακόμα το AFR είναι ρυθμισμένο στο ασφαλέστατο 10.9:1 και με μηδενική διόρθωση spark advance.


Πάντοτε με την Άριστη Ποιότητα και την Αξιοπιστία της MGI Motorsport!
back top