newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel GT Z20NHH


07.02.2013
MGI 4o Στάδιο
520.3 Ίπποι & 56 Kgm Ροπή!
Big Turbo Kit GT3076R, Προγραμματισμός ECU, Σφυρήλατα Έμβολα JE και Μπιέλες MGI, MGI Intercooler KIT, Custom Intake με Greddy Airinx, Full Εξάτμιση 76mm
Δυναμομέτρηση Opel GT Z20NHH
 
Η δύναμομέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο Dynodynamics.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας:
Κινητήρας Opel GT Z20NHH
Custom Σφυρήλατα Έμβολα JE
Μπιέλες MGI Motorsport
Βίδες Μπιελών ARP
Βίδες Κεφαλής ΑRP
Τριμεταλλικά Κουζινέτα Μπιελών
Custom Valvetrain και Εκκεντροφόροι
Ροίκή Εξέλιξη Κεφαλής


Διαχείριση Κινητήρα
Stock Εγκέφαλος Bosch ME9.6 με Custom Προγραμματισμό Πάνω στο Δυναμόμετρο
APEXi AVCR Boost Controller

Υπερσυμπιεστής
GT3076R Turbocharger ( 0.82 A/R )
External Wastegate Tial 44mm
Custom Oil-Water Lines
Custom Exhaust Manifold Porting

Σύστημα Εξαγωγής:
Tubular Manifold / 44mm Wastegate Adaptor
Downpipe 76mm
Μεταλλικός Καταλύτης 100 cpsi
Catback Εξάτμιση 76mm

Σύστημα Εισαγωγής :
Custom Τurbo Intake Pipe
MAF Case 80mm
Φιλτροχοάνη Greddy AIRINX
Σκάστρα HKS

Σύστημα Ψύξης Συμπιεσμένου Αέρα :
MGI Motorsport FMIC ( 3” Bar & Plate Intercooler Core )
Custom Piping Kit


Όργανα Ελέγχου Παράμέτρων Κινητήρα:
DM200 Multi Gauge( Διαμέτρου 60mm)
DM200 Multi Gauge ( Διαμέτρου 60mm) with OBD (Συνδέεται με την Διαγνωστικη Θύρα OBDII)
SM-Vac/Boost - iMFD Μονάδα αισθητήρα – Πίεσης/υποπίεσης
SM-EGT - iMFD Sensor Module - Πυρόμετρο


Συστημα Καυσίμου
Αντλία Βενζίνης AEM 320 LPH
Αναβαθμισμένο Σύστημα Καυσίμου 600+ Hp

Σύστημα Πέδησης
ΧΥΖ 355mm 6 pots Brake KIT


Η ροική εξέλιξη, η προσθήκη των εκκεντροφόρων αλλά και η αναβάθμιση του valvetrain συντελούν σημαντικά στην βελτίωση της ροικότητας του κινητήρα. Ενδεικτικά με πίεση στην εισαγωγή μόλις 1.4 bar ο κινητήρας απέδωσε 380 ίππους.

Με την προσθήκη των custom σφυρήλατων εμβόλων JE αλλά και των μπιελών MGI Motorsport μπορέσαμε να εκμεταλευτούμε στο μέγιστο τις δυνανότητες του στροβιλοσυμπιεστή με την ανάλογη ασφάλεια, αποτέλεσμα την ανθεκτικότητας αλλά και της υψηλής ποιότητας των εσωρετικών μερών.

Έχοντας αναβαθμίσει λοιπόν το σύστημα μετάδοσης αλλά και τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα, η πίεση ρυθμίστηκε μέσω του boost controller να είναι σταθερή 1.9 bar σε όλο το ωφέλιμο φάσμα στροφών. Η αναλογία αέρα καυσίμου στο ασφαλές 11.5:1 για τις τεχνικές προδιαραφές του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών και με την αντικροτηκότητα του μοτέρ να είναι τέλεια με μηδενική διόρθωση spark advance.
 

Opel GT Z20NHH Stage 4 Πάνω στο Δυναμόμετρο
 
84306746290487709689158.jpg


Σφυρήλατα Έμβολα JE Z20NHH και Σφυρήλατες Μπιέλες MGI Motorsport


47626434927685179302817.jpg


37892825334243471980454.jpg


45995234927675512637119.jpg


Κυλινδροκεφαλή Opel GT με Sport Εκκεντροφόρους

41391634927671512637515.jpg


46404835223088149762516.jpg

41316835223098149761583.jpg


Πάντοτε με την Άριστη Ποιότητα και την Αξιοπιστία της MGI Motorsport!
back top