newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Ultimate Opel GT EFR7670 Twin Scroll Project


10.03.2017
4ο Στάδιο
Big Turbo KIT
590 Ίπποι / 433 kW & 73 Kgm Ροπή!

Δυναμομέτρηση Ultimate Opel GT EFR7670 Twin Scroll Project
 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας:
Κινητήρας Opel GT Z20NHH
Σφυρήλατα Έμβολα
Σφυρήλατες Μπιέλες
Βίδες Μπιελών ARP
Τριμεταλλικά Κουζινέτα Μπιελών

Διαχείριση Κινητήρα
Stock Εγκέφαλος Bosch ME9.6 με Custom Προγραμματισμό
Ηλεκτρονικός Boost Controller
Upgraded Boost Sensors

Υπερσυμπιεστής
EFR7670 Turbocharger

Σύστημα Εξαγωγής:
Decat Full Εξάτμιση 76mm

Σύστημα Εισαγωγής :
Custom Τurbo Intake Pipe
Φιλτροχοάνη

Σύστημα Ψύξης Συμπιεσμένου Αέρα :
FMIC
Custom Piping Kit

Κυλινδροκεφαλή:
Sport Εκκεντροφόροι
Ελατήρια βαλβίδων



Το συγκεκριμέμο set up αποτελεί την επιτομή του απόλυτου GT οπου κάτι αντίστοιχο δεν έχει ξαναπαρουστεί όσο αφορά την βελτίωση των κινητήρων LNF, σχεδόν 600 ίπποι και 73 kgm ροπής από τις 3200 σ.α.λ. on the dyno και κάτω από τις 3000 σ.α.λ. στον δρόμο!  Για να επιτύχουμε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα χρησιμοποιήσαμε υψηλή τεχνογνωσία από την ρύθμιση του μεταβλητού χρονισμού ως την προσθήκη antilag έτσι ωστε να εκμεταλευτούμε το έπακρο την τεχνολογία twin scroll αλλά και τις light φτερωτές της EFR!

Το αποτέλεσμα είναι προφανές ότι μιλάει από μόνο του όπως φαίνεται και στο παρακάτω διάγραμμα ισχύος και πίεσης, όπου τελείωσε το intercooler 10.5 lt της RPI! Με την προσθήκη του custom μεγαλύτερου intercooler θα ξεπεράσουμε τα 650 hp στα 2.5 bar!

Διάγραμμα Ισχύος, Ροπής και Πίεσης  στα 2.3 bar



Διάγραμμα Ισχύος, Ροπής και Πίεσης  στα 2.15 bar




Λαμβάνοντας υπόψιν τα αναβαθμισμένα περιφερειακά μέρη του κινητήρα, η πίεση ρυθμίστηκε μέσω του boost controller να είναι σταθερή 2.3 bar.
Η αναλογία αέρα καυσίμου ρυθμίστηκε στο ασφαλές 11.5:1 για τις τεχνικές προδιαγραφές του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών και με την αντικροτηκότητα του μοτέρ να είναι τέλεια με μηδενική διόρθωση spark advance.

Opel GT on the Dyno




Πάντοτε με την Άριστη Ποιότητα και την Αξιοπιστία της MGI Motorsport!

*Οι παρουσιάσεις δεν απεικονίζουν μόνο δικά μας προϊόντα, αλλά και προϊόντα που προϋπήρχαν στα αυτοκίνητα και συμπεριλαμβάνονται και στην λίστα των τεχνικών προδιαγραφών

 

 



back top