newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Astra GTC Turbo Z16LET


06.02.2010
MGI 1ο Στάδιο:
215.8 Ίπποι & 26.5 Kgm Ροπή!

Πρoγραμματισμός ECU
Δυναμομέτρηση Opel Astra GTC Turbo Z16LET
 
Η δύναμομέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS), με θερμοκρασία περιβάλλοντος 19.8 C και βαρομετρική πίεση 1016.8 hPa.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
  • Κινητήρας Opel Astra Turbo Z16LET - 1600cc

  • Προγραμματισμός / Χαρτογράφηση ECU
  • Ενεργοποίηση του προγράμματος με το κουμπί sport.
  • Φίλτρο Ελευθέρας Ροής K&N.


  • Μέσω του προγραμματισμού η ροπή σταθεροποιήθηκε στα 26.5 kgm σε όλο το φάσμα των στροφών, έως το σημείο της μέγιστης ιπποδύναμης, με την σταθερή πίεση της εισαγωγής να μην ξεπερνά το1.1 bar και φυσικά με το εργοστασιακό overboost. Έτσι με τον συμβιβασμό της χαμηλότερης ροπής απελευθερώθηκε η extra ιπποδύναμη στις υψηλότερες στροφές με απόλυτη αξιοπιστία γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου κινητήρα.
    Είναι εμφανής ότι με το downpipe υπάρχει ένα περιθώριο βελτίωσης + 7 Ίππων εξαιτίας του μικρότερου backpressure σε σχεση με αυτό που δημιουργείται από τον εργοστασιακό προκαταλύτη. Η μεγάλη διόρθωση του δυναμόμετρου οφείλεται στην μεγάλη θερμοκρασία εισερχομένου αέρα εισαγωγής που δημιουργείται από το εργοστασιακό side mount intercooler. Επόμενο στάδιο η τοποθέτηση του downpipe και του MGI Motorsport Front Mount Intercooler για πολύ μικρότερη θερμοκρασία εισαγωγής αέρα, καλύτερη οικονομία καυσίμου και απόδοση της ίδιας ιπποδύναμης σε ακόμα χαμηλότερη πίεση.








    Πάντα με την Ποιότητα της MGI Motorsport!
    back top