newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Astra OPC Z20LEH


10.10.2010
MGI 3o Στάδιο
304 Ίπποι και 48 Kgm Ροπή!
Light Boost Custom Set Up
Δυναμομέτρηση Opel Astra OPC Z20LEH
 
Η δύναμομέτρηση εγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS).
Η μέτρηση έγινε με θερμοκρασία περιβάλλοντος 27.7 βαθμών κελσίου, ατμοσφαιρική πίεση αέρος 1000.7 hPa και σχετική υγρασία 53.5%

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας Opel Astra OPC / VXR Z20LEH - 2000cc

  • Custom Χαρτογράφηση ECU πάνω στο Δυναμόμετρο

  • Ενεργοποίηση του προγράμματος με το Κουμπί Sport

  • Custom Launch Control

  • MGI Motorsport Front Mount Intercooler

  • Σωληνώσεις Αλουμινίου και Κολλάρα Σιλικόνης
  • Εισαγωγή Αέρα Greddy Airinx
  • Full Turboback Διαμέτρου 76mm με Sport Καταλύτη 100cpsi

  • Μπλοκέ Διαφορικό Quaife

  • Οργανα Ελέγχου Μπαρόμετρο και Πυρόμετρο Deamon

  • Scangauge II



  • Καθώς το αυτοκίνητο θα διανύει το 90% του οδηγικού του κύκλου στην Κρήτη (περιβάλλον με σχετικά υψηλή μέση θερμοκρασία και υγρασία), μας ζητήθηκε να προσαρμόσουμε ένα set up, με το οποίο ο κινητήρας θα ξεπερνάει τους 300 Ίππους αλλά ταυτόχρονα να δουλεύει με σχετικά χαμηλή θερμοκρασία στην εισαγωγή.
    Έχοντας την δυνατότητα να κάνουμε ακριβής μελέτη σχετικά με το hardware αλλά και να προσαρμόσουμε τις ρυθμίσεις της ECU αναλόγως, προτάθηκε το συγκεκριμένο set up για να καλύψει στον απόλυτο βαθμό τις απαιτήσεις του πελάτη μας.
    Έτσι λοιπόν, η πρόταση μας ήταν εκτός από την αναγκαία τοποθέτηση του MGI Front Mount Intercooler, η προσαρμογή ενός προγράμματος με χαμηλές πιέσεις, διατηρώντας την θερμοκρασία στην εισαγωγή χαμηλή και την αντικροτητότητα στο μέγιστο δυνατό επίπεδο. Βέβαια επείδή κάθε νόμισμα έχει δυο όψεις, έπρεπε να θυσιάστούν οι 6-7 extra ίπποι σε σχέση με την ρύθμιση της πίεσης στο 1.15-1.2 bar.
    Σημαντική είναι και η προσθήκη της φιλτροχοάνης Greddy Airinx αλλά και της 76mm turboback exhaust, hardware με το οποίο ο στόχος επετεύχθη με τον ελάχιστο λόγο πίεσης και το ελάχιστο backpressure μεγιστοποιώντας την αξιοπιστία του υπερσυμπιεστή.
    Ακόμα επιθυμία του πελάτη ήταν να παρακολουθεί διάφορες παραμέτρους όπως τη πίεση του turbo, τη θερμοκρασία των καυσαερίων, τη θερμοκρασία στην εισαγωγή του αέρα, την προπωρεία σπινθήρα κ.α., οπότε του προτείναμε την χρήση των μπαρόμετρου και πυρόμετρου καθώς και του πολυοργάνου αλλα και OBDII διαγνωστικού ScangaugeII.

    Σχόλια και Παρατηρήσεις :

    Δυναμομέτρηση με Μόλις 1.5 Bar Overboost και 1.1 Bar Σταθερή Πίεση



    Παρατηρούμε ότι έχουμε μόνο 14.3 °C διαφορά θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα από την θερμοκρασία του περιβάλλοντα χώρου , παρόλο που το φορτίο του του δυναμόμετρου ήταν σχετικά υψηλό ( ΜΑΗΑ LPS3000 ) .

    Αυτό βοήθησε τον κινητήρα να αποδώσει 304 Hp , με την δύναμη να κυμαίνεται σε αυτό το επίπεδο από τις 4700 σ.α.λ. έως τον κόφτη στροφών !

    Η συνθήκες καύσης από θέμα αντικροτικότητας αγγίζει το τέλειο , αφού ακόμα και στις δυσμενείς καλοκαιρινές συνθήκες του Αυγούστου η διόρθωση αβανς είναι σχεδόν μηδενική με καύσιμο πρατηρίου ( όπως φαίνεται από το σχετικό διάγραμμα αβανς ) . Με μεγάλη μας χαρά λοιπόν ο στόχος επετεύχθη.













    Πάντοτε με την ποιότητα της MGI Motorsport!
    back top