newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A20ΝΗΤ


23.10.2010
MGI 1ο Στάδιο (ECO):
+58 Ίπποι, +10 Kgm Ροπή!

Καύσιμο 95RON!
Πρoγραμματισμός ECU και Ελεύθερο Φίλτρο Pipercross
Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A20ΝΗΤ
 
Η μέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS), με θερμοκρασία περιβάλλοντος 22.3 C και βαρομετρική πίεση 1021.2 hPa και σχετική υγρασία 65.4 % .
Η μέτρηση και η παραμετροποίηση του κινητήρα έγινε με βενζίνη πρατηρίου 95RON ωστόσο το λογισμικό μπορεί να προσαρμοστεί χωρίς την παραμικρή δυσλειτουργία και με χρήση βενζίνης 100RON αποδίδοντας επιπλέον ισχύ σε όλο το φάσμα των στροφών

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
  • Stock Κινητήρας Opel Insignia A20NHT- 2000cc

  • Χαρτογράφηση ECU πάνω στο Δυναμόμετρο

  • Stock Σύστημα Εισαγωγής με Ελεύθερο Φίλτρο Pipercross
  • Stock Intercooler
  • Stock Σύστημα Εξαγωγής.
  • Καύσιμο Πρατηρίου 95 RON


  • Μέσω του προγραμματισμού η ροπή και η ισχύς είναι ιδιαίτερα αυξημένες σε όλο το φάσμα των στροφών με τον κινητήρα να λειτουργεί σε επίπεδα με πολύ υψηλά standards αξιοπιστίας.

    Ο κινητήρας SIDI της Opel γνωστός και από τα Opel GT, πληροί τις προδιαγραφές για να λειτουργήσει με αξιοπιστία σε επίπεδα ροπής της τάξεως των 45+ Kgm.

    Ακόμα εκτός και από την ροπή, η θερμοκρασία βρίσκεται σε απόλυτα ασφαλή επίπεδα μέσω της ορθής ρύθμισης της αναλογίας αέρα καυσίμου η οποία κυμαίνεται στο 10.8:1 AFR αλλά και η άντικροτικότητα αγγίζει το τέλειο.

    Με την συγκεκριμένη ρύθμιση ο άξονας του υπερσυμπιεστή περιστρέφεται εντός του ορίου στροφών του συμπιεστή, και έτσι εξασφαλίζεται και η ορθή λειτουργία του turbo.

    Επείδη το αυτοκίνητο διαθέτει τετρακίνηση, είναι ορθότερο να λαμβάνουμε υπ’ όψιν την διαφορά μετά την βελτίωση παρά τα’ απόλυτα νούμερα. Ο κινητήρας όταν μετρήθηκε με stock προγραμματισμό και ελεύθερο Φίλτρο Pipercross απέδωσε αρχικά 205 ίππους και 345 Nm ροπή.

    Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ο κινητήρας απέδωσε extra ισχύ +58 ίππους extra ροπή +10 Κgm.






    Πάντοτε με την ποιότητα της MGI Motorsport!
    back top