newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A16LET


25.10.2010
MGI 1ο Στάδιο (ECO):
210.1 Ίπποι & 29.1 Kgm Ροπή!
Καύσιμο 95RON!
Πρoγραμματισμός ECU
Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A16LET
 
Η μέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS), με θερμοκρασία περιβάλλοντος 27.3 C και βαρομετρική πίεση 1013.3 hPa και σχετική υγρασία 72.9 % .
Η μέτρηση και η παραμετροποίηση του κινητήρα έγινε με βενζίνη πρατηρίου 95RON ωστόσο το λογισμικό μπορεί να προσαρμοστεί χωρίς την παραμικρή ανωμαλία και με χρήση βενζίνης 100RON

Stock Κινητήρας Opel Insignia A16LET - 1600cc
  • Χαρτογράφηση ECU πάνω στο Δυναμόμετρο

  • Stock ΚΙΤ Εισαγωγής
  • Stock Intercooler
  • Stock Σύστημα Εξαγωγής.
  • Καύσιμο Πρατηρίου 95 RON


  • Μέσω του προγραμματισμού, η ροπή αφού έφτασε τα 29.1 Kgr σταθεροποιήθηκε σ’ επίπεδα της τάξεως των 28 kgm σε όλο το φάσμα των στροφών, έως το σημείο της μέγιστης ιπποδύναμης, με τον κινητήρα να λειτουργεί σταθερά με ασφαλέστατες για την αξιοπιστία του πιέσεις της τάξεως του 1.15 bar. Η πίεση μετά τις 5440 σ.α.λ. πέφτει γραμμικά έως τα 0.9 bar στον κόφτη έτσι ώστε η αντικροτικότητα του κινητήρα ν’ αγγίζει το τέλειο και να λειτουργεί με υψηλά standards αξιοπιστίας.

    Όποτε, μ’ αυτή την μεθοδολογία η θερμοκρασία στην εισαγωγή διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα με τον κινητήρα ν’ αποδίδει 28 Kgm ροπή στο ευρύτερο φάσμα των στροφών με τον χαμηλότερη δυνατή πίεση.

    Ακόμα έγινε εξομάλυνση της λειτουργίας του overboost βελτιώνοντας πάρα πολύ ποιοτικά την καμπύλη ισχύος και ροπής .

    Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ο κινητήρας απέδωσε μέγιστη ισχύ 210 ίππους στις 5440 rpm και μέγιστη ροπή 29.1 Kgm στις 2450 rpm μόλις με χρήση καυσίμου 95 RON και υψηλά standards αξιοπιστίας.



    Πάντοτε με την ποιότητα της MGI Motorsport!
    back top