newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A16LET


03.11.2010
MGI 1ο Στάδιο
(Overboostless ECO):
220.7 Ίπποι & 28.9 Kgm Ροπή
Καύσιμο 95RON!
Πρoγραμματισμός ECU
Πάντοτε Πρωτοπόροι στον Τομέα του Custom Tuning δημιούργησαμε και πάλι Πρώτοι το Συγκεκριμένο Στάδιο για Συνδυασμό Υψηλής Ιπποδύναμης με Χρήση Βενζίνης 95 RON!
Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A16LET
 
Η μέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS), με θερμοκρασία περιβάλλοντος 20.2 C και βαρομετρική πίεση 1013.3 hPa και σχετική υγρασία 65.7 % .
Η μέτρηση και η παραμετροποίηση του κινητήρα έγινε με βενζίνη πρατηρίου 95RON ωστόσο το λογισμικό μπορεί να προσαρμοστεί χωρίς την παραμικρή ανωμαλία και με χρήση βενζίνης 100RON

Stock Κινητήρας Opel Insignia A16LET - 1600cc
  • Χαρτογράφηση ECU πάνω στο Δυναμόμετρο

  • Stock ΚΙΤ Εισαγωγής
  • Stock Intercooler
  • Stock Σύστημα Εξαγωγής.
  • Καύσιμο Πρατηρίου 95 RON


  • Εφόσον ο ιδιοκτήτης επιθυμεί καλύτερες επιδόσεις στο υψηλό φάσμα στροφών, χωρίς να επιβαρύνεται την επιπρόσθετη αξία της βενζίνης 100RON αλλά να διατηρούνται και τα υψηλά standards αξιοπιστίας του κινητήρα, δημιουργήσαμε πρώτοι το στάδιο Overboostless ECO!

    Μέσω του προγραμματισμού, η ροπή αυξάνεται γραμμικά 28.8 Kgr στις 3600 σ.αλ. οπου και σταθεροποιείται έως το σημείο της μέγιστης ιπποδύναμης, με τον κινητήρα να λειτουργεί σταθερά με ασφαλέστατες για την αξιοπιστία του πιέσεις της τάξεως του 1.15 bar και χωρίς overboost. Η πίεση μετά τις 5440 σ.α.λ. πέφτει γραμμικά έως τα 0.9 bar στον κόφτη έτσι ώστε η αντικροτικότητα του κινητήρα ν’ αγγίζει το τέλειο και να λειτουργεί με υψηλά standards αξιοπιστίας.

    H κατάργηση της λειτουργίας του overboost βελτίωσε πάρα πολύ την καμπύλη ισχύος και ροπής στο υψηλότερο φάσμα στροφών με τον κινητήρα ν’ αποδίδει 220 Ίππους μόλις με κάυσιμο πρατηρίου 95 RON, χωρίς την παραμικρή ένδειξη κρουστικής καύσης. Τέλος είναι σημαντικό ν’ αναφέρουμε ότι στις χαμηλό φάσμα στροφών λόγω των χαμηλότερων πιέσεων μειώνεται επιπλέον η κατανάλωση καυσίμου στο μεικτό κύκλο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί με καύσιμο 95 RON αποδίδοντας την ιπποδύναμη του σταδίου με 100RON, και με περαιτέρω βελτιωμένη κατανάλωση!







    Πάντοτε με την ποιότητα της MGI Motorsport!
    back top