newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Astra OPC Nurburgring Z20LEH


12.11.2010
MGI 2o Στάδιο:
307.8 Ίπποι & 42.2 Kgm Ροπή!

Light Overboost Custom Set Up: Προγραμματισμός ECU, Εξάτμιση Remus 70mm και Φιλτροχοάνης Pipercross
Δυναμομέτρηση Opel Astra OPC Nurburgring Z20LEH
 
Η δύναμομέτρηση εγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS).
Η μέτρηση έγινε με θερμοκρασία περιβάλλοντος 36.4 βαθμών κελσίου, ατμοσφαιρική πίεση αέρος 1010.6 hPa και σχετική υγρασία 65.0%

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας Opel Astra OPC / VXR Z20LEH - 2000cc

  • Custom Χαρτογράφηση ECU πάνω στο Δυναμόμετρο

  • Ενεργοποίηση του προγράμματος με το Κουμπί Sport

  • Custom Launch Control

  • Ελεύθερη Εισαγωγή Αέρα
  • Remus Full Turboback Διαμέτρου 70mm


  • Με την τοποθέτηση της ολόσωμης εξάτμισης διαμέτρου 70mm βελτιώνεται η ογκομετρική ικανότητα του κινητήρα από την πλευρά της εξαγωγής λόγω του μειωμένου backpressure των καυσαερίων. Ακόμα με την προσθήκη της ελεύθερης εισαγωγής αέρα αυξάνεται η ροϊκότητα στην εισαγωγή με αποτέλεσμα ο συμπιεστής να λειτουργεί σε χαμηλότερο λόγο πίεσης σε σχέση με το εργοστασιακό φίλτρο, μειώνοντας την καταπόνηση και προσδίδοντας επιπλέον αξιοπιστία και στην λειτουργία του στρόβιλοσυμπιεστή.

    Από την άλλη πλευρά, το εργοστασιακό intercooler κυρίως λόγω του μεγέθους του πυρήνα του αλλά και λόγω της χωροταξικής του διάταξης μέσα στο μηχανοστάσιο (ανάμεσα στο ψυγείο νερού και κλιματισμού), αδυνατεί να διαχειριστεί αποδοτικά την παροχή του επιπλέον συμπιεσμένου αέρα για υψηλότερες τάξεις ιπποδύναμης και ροπής.

    Λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα παραπάνω στην τεχνική μελέτη, η ρύθμιση έγινε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην αυξάνεται η θερμοκρασία στην εισαγωγή για τα δεδομένα του συγκεκριμένου σταδίου, μέσω της σωστής διαχείρισης της πίεσης στο χαμηλό φάσμα στροφών. Η συγκεκριμένη μεθοδολογία έχει ως αποτέλεσμα την βελτιωση της ογκομετρίας στο υψηλότερο φάσμα σε σχέση με ένα software υψηλών πιέσεων στο χαμηλό φάσμα στροφών.

    Θυσιάζοντας λοιπόν 10% ροπής στο χαμηλό φάσμα, πετύχαμε αύξηση της ιπποδύναμης στο υψηλό φάσμα αντίστοιχη με αυτή 3ου σταδίου.

    Παρόλη τη συντηρητική ρύθμιση στο χαμηλό φάσμα στροφών η θερμοκρασία στην εισαγωγή έφτασε τους 76C (σχετικά χαμηλή για τα δεδομένα των 2ων Σταδίων) αλλά με τέτοια τάξη μεγέθους έτσι ώστε να κάνει μεγάλη διόρθωση στην ιπποδύναμη το δυναμόμετρο.

    Συνεπώς παρόλο που ο κινητήρας απέδωσε εξαίρετη ισχύ για τα δεδομένα ενός set up 2ου σταδίου, ως επόμενο στάδιο αποτελεί μονόδρομος η τοποθέτηση του MGI Front Mount Intercooler για την βελτιστοποίηση του volumetric efficiency, συνεπώς και την περεταίρω αύξηση της καμπύλης ροπής και ισχύος σε όλο το φάσμα στρόφων, ιδιαίτερα στο χαμηλομεσαίο.

    Πάντοτε με την ποιότητα της MGI Motorsport!
    back top