newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A20ΝΗΤ


08.01.2010
MGI 2ο Στάδιο :
+95.6 Ίπποι, +13.5 Kgm Ροπή!

Προγραμματισμός ECU, Intercooler KIT και Ελεύθερο Φίλτρο Pipercross
Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A20ΝΗΤ
 
Η μέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS), με θερμοκρασία περιβάλλοντος 17.5 C, βαρομετρική πίεση 1028.4 hPa και σχετική υγρασία 75.4 % .
Η μέτρηση και η παραμετροποίηση του κινητήρα έγινε με βενζίνη πρατηρίου 100RON ωστόσο το λογισμικό μπορεί να προσαρμοστεί χωρίς την παραμικρή δυσλειτουργία και με χρήση βενζίνης 95RON προσαρμόζοντας την ισχύ του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
  • Stock Κινητήρας Opel Insignia A20NHT- 2000cc

  • Χαρτογράφηση ECU πάνω στο Δυναμόμετρο

  • Stock Σύστημα Εισαγωγής με Ελεύθερο Φίλτρο Pipercross
  • MGI Motorsport Front Mount Intercooler KIT
  • Stock Σύστημα Εξαγωγής.
  • Καύσιμο Πρατηρίου 100 RON


Μέσω του προγραμματισμού η ροπή και η ισχύς είναι ιδιαίτερα αυξημένες σε όλο το φάσμα των στροφών, ειδικά στις 4800 σ.α.λ. η αύξηση της ροπής φτάνει τα +18.5 Kgm!

Ωστόσο, λόγω της προσθήκης του MGI Front Mount Intercooler KIT έχουμε ιδιαίτερα βελτιωμένη ογκομετρική απόδοση με συνέπεια ο συμπιεστής να λειτουργεί εντός του ορίου λειτουργίας του χωρίς το παραμικρό ίχνος surging.

Συνεπώς, με την συγκεκριμένη ρύθμιση και εκμεταλλευμένοι τα οφέλη από την προσθήκη του intercooler, o άξονας του στρόβιλοσυμπιεστή περιστρέφεται εντός του ορίου στροφών του, εξασφαλίζοντας την ορθή και αξιόπιστη λειτουργία του turbo.

Ακόμα εκτός και από την ροπή και την ισχύ, η θερμοκρασία στην εξαγωγή βρίσκεται σε απόλυτα ασφαλή επίπεδα μέσω της ορθής ρύθμισης της αναλογίας αέρα καυσίμου η οποία κυμαίνεται στο 11.2:1 AFR αλλά και με τέλεια άντικροτικότητα.

Επειδή το αυτοκίνητο διαθέτει τετρακίνηση, είναι ορθότερο να λαμβάνουμε υπ’ όψιν την διαφορά μετά την βελτίωση παρά τ’ απόλυτα νούμερα. Ο κινητήρας όταν μετρήθηκε με stock προγραμματισμό και ελεύθερο Φίλτρο Pipercross απέδωσε αρχικά 205 ίππους και 345 Nm ροπή.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ο κινητήρας απέδωσε extra μέγιστη ισχύ +95.6 ίππους και extra μέγιστη ροπή +13.5 Κgm, αν και στις 4700 σ.α.λ. η αύξηση στην ιπποδύναμη είναι 105+ ίπποι και στην ροπή 18+ Kgm.

Ανακεφαλαιώνοντας, επιτεύχθηκε αύξηση της ισχύος +45% (με stock συμπιεστή!) με όλα τα εξαρτήματα να λειτουργούν εντός των επιτρεπτών ορίων και φυσικά με τον πλέον πιο οικονομοτεχνικό τρόπο.









Πάντοτε με την ποιότητα της MGI Motorsport!
back top