newsletter
Εγγραφείτε και μάθετε τα νέα μας για το tuning!


MGI Motorsport
Βελτιωτικός Οίκος Opel
Λ. Μαραθώνος 195
19005 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Τηλ. 22940 91302
Fax 22940 98077
E-mail: info@mgi-motorsport.gr

greek   english
Αναζήτηση με keyword
Σύνθετη αναζήτηση

Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A20ΝΗΤ


17.01.2011
MGI 2ο Στάδιο :
(High Mid Torque)
+95 Ίπποι, +13 Kgm Ροπή!
Προγραμματισμός ECU & Intercooler KIT
Δυναμομέτρηση Opel Insignia Turbo A20ΝΗΤ
 
Η μέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS), με θερμοκρασία περιβάλλοντος 23 C, βαρομετρική πίεση 1018.4 hPa και σχετική υγρασία 60.5 % .
Η μέτρηση και η παραμετροποίηση του κινητήρα έγινε με βενζίνη πρατηρίου 100RON ωστόσο το λογισμικό μπορεί να προσαρμοστεί χωρίς την παραμικρή δυσλειτουργία και με χρήση βενζίνης 95RON προσαρμόζοντας την ισχύ του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
  • Stock Κινητήρας Opel Insignia A20NHT- 2000cc
  • Χαρτογράφηση ECU πάνω στο Δυναμόμετρο
  • Stock Σύστημα Εισαγωγής
  • MGI Motorsport Front Mount Intercooler KIT
  • Stock Σύστημα Εξαγωγής.
  • Καύσιμο Πρατηρίου 100 RON


Μέσω του προγραμματισμού η ροπή και η ισχύς είναι ιδιαίτερα αυξημένες σε όλο το φάσμα των στροφών και ειδικά στο εύρος 2500-5000 σ.α.λ. όπου η αύξηση της ροπής φτάνει τα +18.5 Kgm!

Ωστόσο, λόγω της προσθήκης του MGI Front Mount Intercooler KIT και σε αυτήν την περίπτωση έχουμε ιδιαίτερα βελτιωμένη ογκομετρική απόδοση με συνέπεια ο συμπιεστής να λειτουργεί εντός του ορίου λειτουργίας του χωρίς το παραμικρό ίχνος surging.

Η συγκεκριμένη ρύθμιση δημιουργήθηκε για να καλύψει την ανάγκη των ιδιοκτητών που επιθυμούν ιδιαίτερα αυξημένη ροπή στο μεσαίο εύρος στροφών και ταυτόχρονα αυξημένη ιπποδύναμη και στις υψηλές στροφές, με την συμβολή βέβαια του MGI Front Mount Intercooler, το οποίο διατηρεί την θερμοκρασία στην εισαγωγή σε πολύ χαμηλά επίπεδα .

Ακόμα εκτός και από την ροπή και την ισχύ, η θερμοκρασία στην εξαγωγή βρίσκεται σε απόλυτα ασφαλή επίπεδα μέσω της ορθής ρύθμισης της αναλογίας αέρα καυσίμου η οποία κυμαίνεται στο 11.3:1 AFR αλλά και με τέλεια άντικροτικότητα.

Επειδή το αυτοκίνητο διαθέτει τετρακίνηση, είναι ορθότερο να λαμβάνουμε υπ’ όψιν την διαφορά μετά την βελτίωση παρά τ’ απόλυτα νούμερα.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ο κινητήρας απέδωσε extra μέγιστη ισχύ +95 ίππους και extra μέγιστη ροπή +13 Κgm.

Ανακεφαλαιώνοντας, επιτεύχθηκε αύξηση της ισχύος +45% (με stock συμπιεστή!) με όλα τα εξαρτήματα να λειτουργούν εντός των επιτρεπτών ορίων, με ιδιαίτερα αυξημένη ροπή στο χαμηλόμεσαίο εύρος στροφών και φυσικά με τον πλέον πιο οικονομοτεχνικό τρόπο.

MGI Front Mount Intercooler



Μηχανοστάσιο



Μηχανοστάσιο



Insignia A20NHT πάνω στο Δυναμόμετρο



Insignia A20NHT πάνω στο Δυναμόμετρο



Insignia A20NHT πάνω στο Δυναμόμετρο



Πάντοτε με την ποιότητα της MGI Motorsport!
back top